ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Ας μιλήσουμε για την ανταγωνιστικότητα των λιμένων μας...

Ας μιλήσουμε για την ανταγωνιστικότητα των λιμένων μας...
του Δημήτρη Καπράνου

Ας μιλήσουμε λίγο για την ανταγωνιστικότητα των λιμένων μας και ας δούμε γιατί οι επενδύσεις δύσκολα θα φθάσουν στην χώρα μας, καθώς οι επενδυτές προτιμούν άλλες, γειτονικές χώρες, όπου τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα…

Το φορτηγό πλοίο «Τόλμη» φθάνει την περασμένη Πέμπτη πρωί στον Πειραιά. Με ετούτα και με εκείνα (έχουν προτεραιότητα τα κοντέινερ, τα κρουαζιερόπλοια, τα δεξαμενόπλοια και τελευταία τα φορτηγά), το πλοίο πήρε πιλότο και τελικά έδεσε στο λιμάνι της Ελευσίνας στις 12 το μεσημέρι. Στο λιμάνι, όμως, οι ἐργασίες σταματούν στις τρεις το μεσημέρι.

«Ε, αφού σταματάμε την δουλειά στις τρεις, ας αφήσουμε την εκφόρτωση για αύριο» αποφάσισαν οι αρμόδιοι για την φορτο-εκφόρτωση στο λιμάνι.

Την επομένη, Παρασκευή, αρχίζει η εκφόρτωση και μέχρι το μεσημέρι στις τρεις, όπου το λιμάνι σταματά να λειτουργεί, έχουν απομείνει καμιά σαρανταριά «κουλούρες» σίδερο. Δηλαδή με μια-δυο ώρες «πόστα» το βαπόρι θα είχε ξεφορτώσει. Όμως στις τρεις «κατεβαίνουν ρολά».

Μεσολαβεί Σαββατοκύριακο, όπου το λιμάνι δεν λειτουργεί (αυτά φυσικά δεν γίνονται σε άλλα λιμάνια, όπου γνωρίζουν τι θα πει ανταγωνισμός και έχουν ειδικές βάρδιες που εργάζονται τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες όταν έχουν βαπόρι) και το πλοίο παραμένει δεμένο κι άπραγο για δύο ημέρες.

Δευτέρα και Τρίτη, έχουμε την κακοκαιρία, πιάνει χιονιάς, άσχημες καιρικές συνθήκες (συνηθισμένες σε κάθε άλλο ευρωπαϊκό λιμάνι, όπου δεν σταματούν οι εργασίες με πολύ περισσότερο χιόνι και πολύ δυσμενέστερες συνθήκες) και το πλοίο παραμένει αμανάτι στο λιμάνι, με το μικρό του πλέον φορτίο σχεδόν απείραχτο! Κανείς δεν σκέφτηκε ότι θα μπορούσαν να γίνουν οι εργασίες ακόμη και σε κάποια διαλείμματα της κακοκαιρίας.

Δηλαδή είχαν χαθεί για την πλοιοκτήτρια επιχείρηση: Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή, Δευτέρα, Τρίτη. Και, φυσικά, η εκφόρτωση θα αρχίσει την Τετάρτη. Αμ, δε! Την Τετάρτη είχαν απεργία οι Τελωνειακοί και το λιμάνι παρέμεινε κλειστό!

Πάμε τώρα λίγες μέρες πίσω. Το βαπόρι είχε φθάσει Παρασκευή μεσάνυχτα, στο λιμάνι Ντερνίτσε της Τουρκίας. Στη μία το πρωί του Σαββάτου είχαν ολοκληρωθεί όλες οι διαδικασίες (πιλότος, πλαγιοδέτηση) και η φόρτωση άρχισε στις 2:30 τα ξημερώματα! Δηλαδή εκεί τα λιμάνια λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο! Η φόρτωση ολοκληρώθηκε την Κυριακή ξημερώματα και πριν βγει ο ήλιος, το βαπόρι είχε αποπλεύσει με κατεύθυνση την Ελευσίνα!

Ας κάνουμε την σύγκριση. Το βαπόρι χρειάστηκε να παραμείνει περίπου 36 ώρες στο λιμάνι της Τουρκίας για να ολοκληρωθεί η φόρτωση.

Στην Ελευσίνα, για να ξεφορτώσει, χρειάστηκε έξι ημέρες! Ας μη μιλήσουμε για την «ζημιά» της εταιρείας, καθώς τα ελάχιστα λειτουργικά έξοδα του πλοίου είναι περίπου 20.000 δολάρια την ημέρα (ποσό το οποίο είναι βέβαιο ότι θα μετακυλισθεί στον καταναλωτή βάσει των άγραφων νόμων της Αγοράς). Ας μη μιλήσουμε για πιθανόν πολύ μεγαλύτερη ζημία αν η εταιρεία είχε βρει κάποιο άλλο φορτίο και έχασε το ναύλο «λόγω ανωτέρας βίας». Πως να μιλήσεις σ’ αυτήν την χώρα για ανταγωνιστικότητα;

Πηγή: estianews.gr


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - Unknown

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video