ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Τελικά λεφτά υπάρχουν ή δεν υπάρχουν για την Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας - Θράκης;

Τελικά λεφτά υπάρχουν ή δεν υπάρχουν για την Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας - Θράκης;
«Τελικά λεφτά υπάρχουν ή δεν υπάρχουν;» αναρωτιέται η περιφερειακή παράταξη Αν. Μακεδονίας - Θράκης "Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία" του Κώστα Κατσιμίγα, θέτοντας τα παρακάτω ζητήματα σε γνώση των πολιτών και των ΜΜΕ για εξαγωγή συμπερασμάτων.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Ανεξάρτητης Ενωτικής Πρωτοβουλίας:

Πραγματικά δεν βγάζουμε άκρη με την Κυβέρνηση και την διοίκηση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης:

Προχθές η Κυβέρνηση ανακοίνωσε την κατασκευή του αμφισβητούμενου για την βιωσιμότητα του, έργου άρδευσης 57.000 στρεμμάτων στον κάμπο της Ξάνθης από τα νερά του Νέστου, με προϋπολογισμό 203 εκατ. ευρώ. Το έργο είχε αμφισβητηθεί ως προς την αποτελεσματικότητα του διότι ο ποταμός Νέστος τροφοδοτεί με νερά δύο φράγματα της ΔΕΗ στη Δράμα και αρδεύει ήδη 200.000 στρέμματα στον κάμπο της Χρυσούπολης. Επίσης τα νερά του Νέστου προέρχονται κυρίως από την Βουλγαρία, όπου ακόμη δεν έχει επιλυθεί το τεράστιο ζήτημα με την παράνομη εκτροπή του ισοβαρούς με τον Νέστο παραπόταμου Δεσπάτη στον ποταμό Έβρο που έχουν κάνει οι Βούλγαροι από την δεκαετία του 1960. Πολλές φορές τα νερά του Νέστου δεν επαρκούν για την άρδευση της Χρυσούπολης, ενώ η Δράμα αναμένει ακόμη την κατασκευή φράγματος στο Τέμενος και την άρδευση των αγροκτημάτων Νικηφόρου και Βοϊράνης.

Πιθανόν λοιπόν λεφτά υπάρχουν για το έργο αυτό που για τους διοικούντες δεν είναι ούτε φαραωνικό ούτε μη βιώσιμο.

Την ίδια στιγμή το φράγμα του Κομψάτου με προϋπολογισμό 230 εκατ. ευρώ που θα άρδευε 200.000 στρέμματα σε Ξάνθη και Ροδόπη και θα έλυνε τα προβλήματα υφαλμύρινσης απορρίφθηκε μετ’ επαίνων, ως έργο φαραωνικό. Ενώ οι λόγοι απόρριψης της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων έχουν απαντηθεί από τους μελετητές, ουδέποτε αυτές οι μελέτες επαναξιολογήθηκαν. Να σημειωθεί ότι το φράγμα του Κομψάτου εάν είχε κατασκευαστεί θα είχε χωρητικότητα 250 εκ. κυβικών μέτρων νερού και θα ήταν ο μοναδικός ταμιευτήρας νερού στην ΒΑ Ελλάδα με νερά που προέρχονται αποκλειστικά από την Ελληνική επικράτεια με ότι αυτό σημαίνει και για στρατηγικούς λόγους. Να σημειωθεί ότι ολόκληρη η Βορειοανατολική Ελλάδα αρδεύεται με νερά που προέρχονται από τη Βουλγαρία (Στρυμόνας, Νέστος, Έβρος).

Στην περίπτωση του φράγματος Κομψάτου λεφτά δεν υπάρχουν.

Συνεχίζεται η κατασκευή του κάθετου άξονα Ξάνθης - Δημαρίου - Ρούντοζεμ, που μαζί με μία απαραίτητη παράκαμψη της Ξάνθης θα ξεπεράσει τα 400 εκατ. ευρώ (το ένα τρίτου του κόστους του νέου σιδηροδρομικού άξονα Θεσσαλονίκη - Τοξότες). Το έργο αυτό εξυπηρετεί πρωτίστως Βουλγαρικά συμφέροντα δίνοντας ταχύτερη πρόσβαση στο χιονοδρομικό κέντρο του Παμπόροβο, αλλά και την FRAPORT η οποία φιλοδοξεί να μεταφέρει περισσότερους τουρίστες στο Παμπόροβο μέσω του αεροδρομίου της Καβάλας που εξυπηρετεί πολύ καλύτερα από το προβληματικό αεροδρόμιο της Φιλιππούπολης. Είναι γνωστό ότι λόγω του ανάγλυφου στη Βουλγαρία και του υφιστάμενου οδικού δικτύου που υπάρχει εκεί, από πλευράς αφίξεων στην Ελλάδα δεν αναμένεται κανένα όφελος. Θα εξυπηρετηθεί μόνον ο Νομός Σμόλυαν με 100.000 κατοίκους περίπου. Ο πολύπαθος ορεινός όγκος της Ξάνθης θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί με την κατασκευή ενός αξιοπρεπούς δικτύου δρόμων, που δεν θα ξεπερνούσαν τα 50 εκατ. ευρώ.

Επομένως για τον κάθετο άξονα Ξάνθης - Παμπόροβο, λεφτά υπάρχουν.

Πριν λίγες μέρες η διοίκηση της Περιφέρειας ΑΜ-Θ απένταξε έργο προϋπολογισμού 3,7 εκατ. ευρώ που αφορούσε την επισκευή - ανακατασκευή δίδυμου καταθλιπτικού αγωγού στο φράγμα του Άρδα που θα έλυνε οριστικά το θέμα της άρδευσης 200.000 στρεμμάτων αγροτικής γης στην εσχατιά της πατρίδας μας, η οποία σταδιακά εγκαταλείπεται από τους κατοίκους της λόγω μείωσης των εισοδημάτων τους που είναι αποκλειστικά αγροτικά.

Στην περίπτωση του Βορείου Έβρου λεφτά δεν υπάρχουν.

Φυσικά δεν περιμένουμε απάντηση ούτε από την Κυβέρνηση ούτε από την Διοίκηση της Περιφέρειας ΑΜ-Θ. Απλά θέτουμε τα ζητήματα σε γνώση των πολιτών και των ΜΜΕ για εξαγωγή συμπερασμάτων.

Και βέβαια το κατά πόσο θα πραγματοποιηθούν και τα εξαγγελθέντα έργα είναι ένα άλλο τεράστιο ζήτημα. Για την ώρα αναμένουμε εντός του 2023 την ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού άξονα Νέας Καρβάλης - Τοξοτών και την αναβάθμιση της γραμμής Αλεξανδρούπολης - Ορμενίου που υποσχέθηκε ο Υπουργός ΠΟΜΕΔΙ Κώστας Καραμανλής από τις 20/2/2020, απαντώντας σε σχετική ερώτηση βουλευτών (αρ. πρωτ. Β-1390/2019).

Από το Γραφείο Τύπου της Ανεξάρτητης Ενωτικής Πρωτοβουλίας

Ακολουθήστε το Alexandroupoli Online
Google News | Facebook | Twitter | Instagram | Linkedin | Pinterest


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - Unknown

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video