- Τα ίδια με πέρυσι θα πληρώσουμε και φέτος στα τέλη κυκλοφορίας
- Το υπουργείο Οικονομικών δεσμεύεται για αλλαγές το 2017
- Πίνακες με το τι θα πληρώσετε και φέτος
Ό,τι πληρώσατε πέρυσι θα πληρώσετε και φέτος για τέλη κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σας. Στην απόφαση αυτή κατέληξε το υπουργείο Οικονομικών το οποίο δεσμεύεται για αλλαγές το 2017. Σύμφωνα με τις πληροφορίες για τον επόμενο χρόνο το υπουργείο Οικονομικών θα εφαρμόσει νέο σύστημα και σε σημείωμα αναφέρει ότι: έχει ήδη ξεκινήσει την επεξεργασία των δεδομένων για τη δημιουργία μιας εφαρμογής, που θα επιτρέπει τον υπολογισμό των τελών εξειδικευμένα για κάθε όχημα, με την καθιέρωση αντικειμενικών κριτηρίων και αντίστοιχων συντελεστών (π. χ με αυτόματη μείωση του ύψους των τελών ανά έτος με τη χρήση σχετικού συντελεστή παλαιότητας).
Με τον τρόπο αυτό:
- Θα καλυφθεί η ανάγκη για την υιοθέτηση και εφαρμογή ενός δίκαιου και αντικειμενικού συστήματος υπολογισμού του ύψους των τελών κυκλοφορίας.
- Θα αρθούν οι αδικίες του τρέχοντος εφαρμοζόμενου συστήματος σε μεγάλο βαθμό.
- Το νέο σύστημα θα εξυπηρετήσει τον πολιτικό στόχο, ο οποίος είναι η δικαιότερη και αντιπροσωπευτικότερη κατανομή των βαρών στους πολίτες της χώρας.
Όσον αφορά στα τέλη κυκλοφορίας για το 2017 -αφού ελήφθησαν υπόψη όλα τα τρέχοντα δεδομένα και οι ανάγκες της αγοράς για σταθερότητα και ασφάλεια- κρίθηκε σκόπιμο να μη γίνουν αυτή τη στιγμή βεβιασμένες τροποποιήσεις.
ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΦΕΤΟΣ:
Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα έως το έτος 2000
Κατηγορία Κυλινδρισμός κινητήρα (κυβ.. εκατ.) Ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας (σε €)
Α ΕΩΣ 300 22
Β 301-785 55
Γ 786-1071 120
Δ 1072-1357 135
Ε 1358-1548 225
ΣΤ 1549-1738 250
Ζ 1739-1928 280
Η 1929-2357 615
Θ 2358-3000 820
Ι 3001-4000 1025
Κ 4000 ΚΑΙ ΑΝΩ 1230
Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από το έτος 2001 έως το 2005
Κατηγορία Κυλινδρισμός κινητήρα(κυβ. εκατ.) Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (σε €)
Α ΕΩΣ 300 22
Β 301-785 55
Γ 786-1071 120
Δ 1072-1357 135
Ε 1358-1548 240
ΣΤ 1549-1738 265
Ζ 1739-1928 300
Η 1929-2357 630
Θ 2358-3000 840
Ι 3001-4000 1050
Κ 4000 ΚΑΙ ΑΝΩ 1260
Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από το 2006 και μετά
Κατηγορία Κυλινδρισμός κινητήρα(κυβ. εκατ.) Ετήσια τέλη κυκλοφορίας(σε €)
Α ΕΩΣ 300 22
Β 301-785 55
Γ 786-1071 120
Δ 1072-1357 135
Ε 1358-1548 255
ΣΤ 1549-1738 280
Ζ 1739-1928 320
Η 1929-2357 690
Θ 2358-3000 920
Ι 3001-4000 1150
Κ 4000 ΚΑΙ ΑΝΩ 1380
Επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομούμενα για πρώτη φορά την Ελλάδα από 1.11.2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάρια C02 ανα χιλιόμετρο). Λαμβάνονται υπόψιν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα όπως αυτές αναγράφονται στην άδεια του οχήματος ως εξής:
Γραμμάρια CO2 ανα χιλιόμετρο ευρώ ανα γραμμάριο CO2
0-90 0
91-100 0,90
101-120 0,98
121-140 1,20
141-160 1,85
161-180 2,45
181-200 2,78
201-250 3.05
ΑΝΩ ΤΩΝ 251 3,72
Για τα Ε.Ι.Χ ρυμουλκούμενα, ημιρυμουλκούμενα (τροχόσπιτα): 140 ευρώ
πηγη:.newsit.gr
- Το υπουργείο Οικονομικών δεσμεύεται για αλλαγές το 2017
- Πίνακες με το τι θα πληρώσετε και φέτος
Ό,τι πληρώσατε πέρυσι θα πληρώσετε και φέτος για τέλη κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σας. Στην απόφαση αυτή κατέληξε το υπουργείο Οικονομικών το οποίο δεσμεύεται για αλλαγές το 2017. Σύμφωνα με τις πληροφορίες για τον επόμενο χρόνο το υπουργείο Οικονομικών θα εφαρμόσει νέο σύστημα και σε σημείωμα αναφέρει ότι: έχει ήδη ξεκινήσει την επεξεργασία των δεδομένων για τη δημιουργία μιας εφαρμογής, που θα επιτρέπει τον υπολογισμό των τελών εξειδικευμένα για κάθε όχημα, με την καθιέρωση αντικειμενικών κριτηρίων και αντίστοιχων συντελεστών (π. χ με αυτόματη μείωση του ύψους των τελών ανά έτος με τη χρήση σχετικού συντελεστή παλαιότητας).
Με τον τρόπο αυτό:
- Θα καλυφθεί η ανάγκη για την υιοθέτηση και εφαρμογή ενός δίκαιου και αντικειμενικού συστήματος υπολογισμού του ύψους των τελών κυκλοφορίας.
- Θα αρθούν οι αδικίες του τρέχοντος εφαρμοζόμενου συστήματος σε μεγάλο βαθμό.
- Το νέο σύστημα θα εξυπηρετήσει τον πολιτικό στόχο, ο οποίος είναι η δικαιότερη και αντιπροσωπευτικότερη κατανομή των βαρών στους πολίτες της χώρας.
Όσον αφορά στα τέλη κυκλοφορίας για το 2017 -αφού ελήφθησαν υπόψη όλα τα τρέχοντα δεδομένα και οι ανάγκες της αγοράς για σταθερότητα και ασφάλεια- κρίθηκε σκόπιμο να μη γίνουν αυτή τη στιγμή βεβιασμένες τροποποιήσεις.
ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΦΕΤΟΣ:
Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα έως το έτος 2000
Κατηγορία Κυλινδρισμός κινητήρα (κυβ.. εκατ.) Ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας (σε €)
Α ΕΩΣ 300 22
Β 301-785 55
Γ 786-1071 120
Δ 1072-1357 135
Ε 1358-1548 225
ΣΤ 1549-1738 250
Ζ 1739-1928 280
Η 1929-2357 615
Θ 2358-3000 820
Ι 3001-4000 1025
Κ 4000 ΚΑΙ ΑΝΩ 1230
Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από το έτος 2001 έως το 2005
Κατηγορία Κυλινδρισμός κινητήρα(κυβ. εκατ.) Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (σε €)
Α ΕΩΣ 300 22
Β 301-785 55
Γ 786-1071 120
Δ 1072-1357 135
Ε 1358-1548 240
ΣΤ 1549-1738 265
Ζ 1739-1928 300
Η 1929-2357 630
Θ 2358-3000 840
Ι 3001-4000 1050
Κ 4000 ΚΑΙ ΑΝΩ 1260
Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από το 2006 και μετά
Κατηγορία Κυλινδρισμός κινητήρα(κυβ. εκατ.) Ετήσια τέλη κυκλοφορίας(σε €)
Α ΕΩΣ 300 22
Β 301-785 55
Γ 786-1071 120
Δ 1072-1357 135
Ε 1358-1548 255
ΣΤ 1549-1738 280
Ζ 1739-1928 320
Η 1929-2357 690
Θ 2358-3000 920
Ι 3001-4000 1150
Κ 4000 ΚΑΙ ΑΝΩ 1380
Επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομούμενα για πρώτη φορά την Ελλάδα από 1.11.2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάρια C02 ανα χιλιόμετρο). Λαμβάνονται υπόψιν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα όπως αυτές αναγράφονται στην άδεια του οχήματος ως εξής:
Γραμμάρια CO2 ανα χιλιόμετρο ευρώ ανα γραμμάριο CO2
0-90 0
91-100 0,90
101-120 0,98
121-140 1,20
141-160 1,85
161-180 2,45
181-200 2,78
201-250 3.05
ΑΝΩ ΤΩΝ 251 3,72
Για τα Ε.Ι.Χ ρυμουλκούμενα, ημιρυμουλκούμενα (τροχόσπιτα): 140 ευρώ
πηγη:.newsit.gr
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου