ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Οι εκπαιδευτικοί του Έβρου διαμαρτύρονται για την εκρηκτική κατάσταση στα σχολεία με ελλείψεις προσωπικού, συγχωνεύσεις τμημάτων, υποχρηματοδότηση

Οι εκπαιδευτικοί του Έβρου διαμαρτύρονται για την εκρηκτική κατάσταση στα σχολεία με ελλείψεις προσωπικού, συγχωνεύσεις τμημάτων, υποχρηματοδότηση
Φωτογραφία αρχείου
Οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης συμμετέχουν σε κοινή διαμαρτυρία την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2024 στις 14:00, στις Διευθύνσεις Α/Βαθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Έβρου, για τις τεράστιες ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς, σχολικούς νοσηλευτές, ψυχολόγους στα σχολεία του Νομού Έβρου, τις συγχωνεύσεις - συμπτύξεις τμημάτων, για τα πολυπληθή τμήματα, καθώς και για το οικονομικό αδιέξοδο στο οποίο έχουν περιέλθει τα σχολεία, μετά και από την κατάργηση των Σχολικών Επιτροπών.

Σε ανακοίνωσή της η Α' ΕΛΜΕ αναφέρει:

Συναδέλφισσες - συνάδελφοι

Ένας μήνας κοντεύει από το άνοιγμα των σχολείων και η κατάσταση συνεχίζει να είναι εκρηκτική. Τα κενά στα σχολεία του νομού είναι τεράστια. Λείπουν εκπαιδευτικοί, ψυχολόγοι, εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης, σχολικοί νοσηλευτές οι οποίοι εκεί που υπάρχουν μοιράζονται σε τρία η τέσσερα σχολεία. Το Υπουργείο Παιδείας, πιστό στην αντιεκπαιδευτική πολιτική, μας καλεί να διδάξουμε σε τμήματα των 25-30 μαθητών, με συμπτύξεις τμημάτων αρχικά πάνω από 1.600 πανελλαδικά φέτος, χωρίς καν να λογαριάζει τις ιδιαίτερες μαθησιακές δυσκολίες μαθητών μας! Όπου όμως εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές διεκδίκησαν αγωνιστικά ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ και ανάγκασαν υπουργείο και Διευθύνσεις να αλλάξουν αποφάσεις!!

Έτσι κι εμείς την Πέμπτη θα αντιδράσουμε στους σχεδιασμούς τους!

Η πολιτική του κόστους - οφέλους, των δραστικών περικοπών σε προσωπικό και λειτουργικά των σχολείων:
  • Συνθλίβει τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών.
  • Στερεί το δικαίωμα των μαθητών να έχουν ουσιαστική στήριξη από τον/την εκπαιδευτικό.
  • Καταργείται το δικαίωμα του/της εκπαιδευτικού στην εργασία και στον προγραμματισμό της ζωής του/της. Τμήματα άνω των 25 μαθητών σημαίνει πιο εντατική, εξαντλητική εργασία για εμάς. Επίσης, οι συγχωνεύσεις τμημάτων δημιουργούν λειτουργικά υπεράριθμους, μετακινήσεις σε άλλα σχολεία με δυσβάσταχτα έξοδα μετακίνησης, αδυναμία των σχολείων να καταρτίσουν μόνιμο πρόγραμμα κλπ.  

Δεν επιτελούμε ένα τυποποιημένο επάγγελμα! Είμαστε εκπαιδευτικοί, παιδαγωγοί νέων ανθρώπων. Μας προβληματίζει η αύξηση των κρουσμάτων επιθετικότητας στα σχολεία, στην άμβλυνση της οποίας οι εκπαιδευτικοί μπορούμε να προσφέρουμε πολύτιμη αρωγή, μέσα από ουσιαστικό διάλογο στους συλλόγους των διδασκόντων με τη βοήθεια και των ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών, με σταθερή επαφή με τους γονείς και αγώνα για ένα σχολείο που θα καλλιεργεί την συλλογικότητα, θα αναπτύσσει ολόπλευρες προσωπικότητες. Σε καμία περίπτωση, η αύξηση των μαθητών στα τμήματα δεν μπορεί να συμβάλλει σ’ αυτό. Αντιθέτως, διαμορφώνει μια επώδυνη καθημερινότητα, δυσκολεύει το παιδαγωγικό έργο, αυξάνει την πιθανότητα ατυχημάτων, κ.α.

Και σα να μην φτάνουν όλα αυτά, η κυβέρνηση προχωρά ένα βήμα παραπέρα καταργώντας τις σχολικές επιτροπές και οδηγώντας τα σχολεία σε οικονομικό αδιέξοδο. Έτσι οι διευθυντές αναζητούν τρόπους να ανταποκριθούν στην κάλυψη των αναγκών των σχολείων, αφού τα ποσά ΘΑ τους δίνονται είναι ένα απλό φιλοδώρημα, με τους χορηγούς να εμφανίζονται ως «σωτήρες» γεγονός που δε συνάδει με τον δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα της παιδείας και οι γονείς αναγκάζονται να επωμιστούν επιπλέον κόστη.

Η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘΑ την ίδια στιγμή που θεωρούν κόστος τις προσλήψεις εκπαιδευτικών και τη λειτουργία τμημάτων με λιγότερους μαθητές, μοιράζουν απλόχερα χρήμα σε ιδιώτες και εργολάβους, όπως προβλέπεται στο τελευταίο νομοσχέδιο (επαγγελματικός προσανατολισμός, ψηφιακό φροντιστήριο κτλ) ή σε εκδοτικούς οίκους για το λεγόμενο πολλαπλό βιβλίο, κοστοβόρες αλλαγές με αμφισβητούμενα εκπαιδευτικά αποτελέσματα. Σπαταλούν χωρίς αιδώ, μέχρι και 658.800,00€, για την αμοιβή τεχνικού συμβούλου του ΙΕΠ για 35 μήνες και για εργασίες που θα μπορούσαν να γίνουν με ίδια μέσα.

Πόροι υπάρχουν για νατοϊκές δαπάνες, για φοροαπαλλαγές και επιδοτήσεις στο κεφάλαιο, όχι όμως για την παιδεία, την υγεία και την πρόληψη από φυσικές καταστροφές. Η ζωή των εκπαιδευτικών και το μέλλον των μαθητών μας λογίζονται ως κόστος. Αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί!!!

Συμμετέχουμε μαζικά την Πέμπτη 10 Οκτώβρη 2024 μαζί με τους συναδέλφους της πρωτοβάθμιας, μαζί με τους γονείς και τους μαθητές μας στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Απαιτούμε εδώ και τώρα:
  • Να παρθούν πίσω οι συγχωνεύσεις - συμπτύξεις τμημάτων. Να αποσυρθούν οι εγκύκλιοι Κατσαρού.
  • Μείωση του αριθμού των μαθητών/τριών ανά τμήμα ώστε η διδασκαλία να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες.
  • 20 μαθητές/τριες ανά τμήμα Γενικής Παιδείας, 15 σε κατευθύνσεις και Ομάδες Προσανατολισμού στα ΓΕΛ, σε τομείς και ειδικότητες στα ΕΠΑΛ και 10 στα εργαστήρια.
  • Εφαρμογή των νόμων που προστατεύουν τους/τις μαθητές/τριες με ειδικές μαθησιακές ανάγκες και επικαιροποίησή τους. Να καλυφθούν όλα τα κενά στην παράλληλη στήριξη με βάση τις ανάγκες χωρίς κανένα «κόφτη».
  • Ζητούμε άμεσα:
    • να υπάρχει σχολικός νοσηλευτής σε κάθε σχολείο σε καθημερινή βάση και σε όλο το ωράριο. Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε να παίζουν με την υγεία των μαθητών.
    • Να καλύπτονται όλα τα πραγματικά κενά στα σχολεία χωρίς παρασκηνιακές δολοπλοκίες και περικοπές, σε μια φάση πριν από την έναρξη του σχολικού έτους.
    • Να μονιμοποιηθούν αυτοδίκαια όλοι οι νεοδιόριστοι που έχουν συμπληρώσει τα δύο έτη δοκιμαστικής υπηρεσίας.
    • Να δηλωθούν όλα τα κενά όλων των ειδικοτήτων από τις διευθύνσεις εκπαίδευσης και να καλυφθούν όλα ΑΜΕΣΑ.
    • Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των κενών. Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών/τριών.
  • Διεκδικούμε τη δραστική αύξηση της χρηματοδότησης για τις ανάγκες των σχολείων, κόντρα στην αντιλαϊκή πολιτική των κυβερνήσεων.

Η ανακοίνωση - κάλεσμα της Β΄ ΕΛΜΕ Έβρου:

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι!

Ένας μήνας συμπληρώνεται από την έναρξη των μαθημάτων στα σχολεία και μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί βρισκόμαστε αντιμέτωποι με τις συνέπειες της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης.

Η κυβέρνηση της Ν.Δ προχώρησε μέσα στο καλοκαίρι, με κλειστά τα σχολεία, σε σαρωτικές περικοπές. Ο «εξορθολογισμός», όπως ονομάζουν κατ’ ευφημισμό τον κόφτη είναι μια πραγματικότητα που λειτουργεί σε βάρος των μορφωτικών αναγκών των μαθητών εξουθενώνει τους εκπαιδευτικούς και υποβαθμίζει τις συνθήκες εργασίας τους. Περικόπτει θέσεις εργασίας για να εξοικονομηθούν πόροι, με αποτέλεσμα χιλιάδες συνάδελφοι σε όλη τη χώρα να χαρακτηριστούν ως υπεράριθμοι, να μετακινούνται σε 3 έως 5 σχολεία, με δυσβάσταχτα έξοδα μετακίνησης, αλλά και με συνέπειες στην εύρυθμη λειτουργία των σχολείων, αφού δεν μπορούν να καταρτίσουν σταθερό πρόγραμμα κλπ

Για άλλη μια σχολική χρονιά, το δημόσιο και δωρεάν σχολείο, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών δέχονται δριμύτατη επίθεση. Αντιμετωπίζονται ως κόστος για την κυβέρνηση, το Υπουργείο Παιδείας και τις Διευθύνσεις εκπαίδευσης. Συμπτύξεις τμημάτων (1.600 πανελλαδικώς φέτος το καλοκαίρι), στοίβαγμα των μαθητών στα τμήματα. Η πολιτική των περικοπών και της λιτότητας, σε όλο το μεγαλείο της! Στόχος το κατηγοριοποιημένο, ανταγωνιστικό σχολείο της αγοράς, των ιδωτικοποιήσεων και της λειτουργίας του με επιχειρηματικά κριτήρια. Η κατάσταση στον ακριτικό μας νομό, ιδιαιτέρως στο χώρο ευθύνης της Β ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ (Γ/σιο Λαβάρων έως Γ/σιο και ΓΕ/Λ. Δικαίων) όσον αφορά τα κενά σε διδακτικό προσωπικό, σε Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., σε εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης, σχολικούς νοσηλευτές κλπ. είναι τραγική! Το ΥΠΑΙΘΑ με συνεχή πίεση άλλοτε επίσημα και άλλοτε παρασκηνιακά με προφορικές εντολές, μέσω των τοπικών τοποτηρητών του (Π.Δ.Ε. και Δ.Δ.Ε., Δ.Π.Ε.), μας υποχρεώνει να διδάξουμε σε τμήματα των 27 - 30 μαθητών, χωρίς να λαμβάνεται υπ’ όψιν από τις προϊστάμενες αρχές στην κατανομή μαθητών στα τμήματα και να καταστρατηγείται μάλιστα η σχετική νομοθεσία (άρθρο 11 - Νόμος 4452/2017 - Ρύθμιση θεμάτων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης), για τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες!

Είμαστε εκπαιδευτικοί λειτουργοί, παιδαγωγοί νέων ανθρώπων. Μας προβληματίζει η αύξηση των κρουσμάτων επιθετικότητας στα σχολεία, στην άμβλυνση της οποίας οι εκπαιδευτικοί μπορούμε να προσφέρουμε πολύτιμη αρωγή, μέσα από ουσιαστικό διάλογο στους συλλόγους των διδασκόντων με τη βοήθεια εξειδικευμένων επιστημόνων (ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών κλπ., οι οποίοι όμως θα έχουν σταθερή παρουσία σε ένα σχολείο κι όχι σε πέντε όπως τους τοποθετεί το ΥΠΑΙΘΑ), με ουσιαστική επαφή με τους γονείς και συνεχή αγώνα για ένα σχολείο που θα διδάσκει σταθερές και διαχρονικές αξίες, θα καλλιεργεί την συλλογικότητα, την αλληλεγγύη και θα αναπτύσσει ολόπλευρες προσωπικότητες. Προφανώς η αύξηση των μαθητών στα τμήματα δυσχεραίνει την παραπάνω προσπάθεια διαμορφώνει μια επώδυνη καθημερινότητα, δυσκολεύει το παιδαγωγικό έργο, αυξάνει την πιθανότητα ατυχημάτων, κρουσμάτων βίας κ.α.

Και σα να μην έφταναν όλα αυτά, η κυβέρνηση προχωρά ένα βήμα παραπάνω καταργώντας τις σχολικές επιτροπές και οδηγώντας τα σχολεία σε οικονομικό αδιέξοδο. Η κατάργηση των Σχολικών Επιτροπών από το ΥΠΕΣ, επιφέρει εξαιρετικά δυσμενείς επιπτώσεις στη λειτουργία των σχολείων. Είναι έντονες οι ανησυχίες των συναδέλφων Διευθυντών, σχετικά με τα προβλήματα στη διαχείριση των οικονομικών των σχολείων, την προμήθεια των αναγκαίων υλικών και αναλωσίμων, τις τεχνικές ανάγκες και την άμεση επισκευή των βλαβών που προκύπτουν καθημερινά. Οι Δ/ντές ως εκπαιδευτικοί επιφορτίζονται με διαδικασίες που επιβαρύνουν επιπλέον το παιδαγωγικό και διοικητικό τους έργο και αναλαμβάνουν ευθύνες που δεν εμπίπτουν στο πεδίο αρμοδιότητάς τους. Οι σχολικές μονάδες δε, οδηγούνται άμεσα στην αναζήτηση πόρων και χορηγών, πρωτίστως από τους ίδιους τους γονείς, προκειμένου να μην υπολειτουργούν. Όλα τα παραπάνω αποτελούν πολιτική της κυβέρνησης για να αποτινάξει από πάνω της τις οικονομικές υποχρεώσεις από τη στοιχειώδη λειτουργία του κοινωνικού κράτους, να προωθήσει την «αυτονομία» της σχολικής μονάδας και να προωθήσει την κατηγοριοποίηση και την ιδιωτικοποίηση των σχολείων, διαμορφώνοντας ένα αντιδραστικό και αυταρχικό πλαίσιο λειτουργίας.

Υπενθυμίζουμε ότι η ΑΔΕΔΥ, η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ είχαν εξ αρχής εναντιωθεί στην κατάργηση των σχολικών επιτροπών, προβλέποντας τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν με ευθύνη του ΥΠΕΣ. Σχετική επιστολή είχε αποστείλει η Β΄ ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ στους Δήμους της περιοχής μας (https://b-elme-evrou.blogspot.com/2024/03/blog-post_14.html).

Η Κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘΑ την ίδια στιγμή που θεωρούν «περιττό κόστος» τις προσλήψεις εκπαιδευτικών και τη λειτουργία τμημάτων με λιγότερους από 27 μαθητές, μοιράζουν απλόχερα χρήμα σε ιδιώτες και εργολάβους, όπως προβλέπεται στο τελευταίο νομοσχέδιο (επαγγελματικός προσανατολισμός, ψηφιακό φροντιστήριο κλπ.) ή σε εκδοτικούς οίκους για το λεγόμενο πολλαπλό βιβλίο και προωθούν αλόγιστες δαπανηρές πρωτοβουλίες με αμφισβητούμενα εκπαιδευτικά αποτελέσματα. Σπαταλούν χωρίς αιδώ, μέχρι και 658.800,00 €, για την αμοιβή τεχνικού συμβούλου του ΙΕΠ για 35 μήνες και για εργασίες που θα μπορούσαν να γίνουν με ίδια μέσα.

Πόροι υπάρχουν για νατοϊκές δαπάνες, για φοροαπαλλαγές και επιδοτήσεις στο κεφάλαιο, όχι όμως για την Παιδεία, την Υγεία και την πρόληψη από τις φυσικές καταστροφές. Η πολιτική της ακραίας λιτότητας στους μισθούς συνεχίζεται! Η επίθεση στον κόσμο της εργασίας, η αυξανόμενη ιδιωτικοποίηση - εμπορευματοποίηση των κοινωνικών αγαθών, η διάλυση του ΕΣΥ κι η επίθεση στη δημόσια υγεία συνεχίζονται. Είναι πλευρές της αντιλαϊκής αντιδραστικής πολιτικής ΝΔ - ΕΕ - κεφαλαίου, που προτάσσει το κέρδος των λίγων χωρίς να μετρά τη ζωή των πολλών.

Η τρομοκρατία δεν θα περάσει! Να σταματήσουν οι διώξεις και τα πειθαρχικά εκπαιδευτικών!

Την ίδια στιγμή συνεχίζεται η προσπάθεια τρομοκράτησης, μέσω των διώξεων και πειθαρχικών εκπαιδευτικών που δηλώνουν απεργία αποχή από διαδικασίες της αξιολόγησης. Οι διώξεις αυξάνονται μπροστά στη νέα διάσταση που δίνουν στον αγώνα οι δύο δικαστικές αποφάσεις δικαίωσης των νεοδιόριστων από εφετείο της Αθήνας και οι μαζικές κινητοποιήσεις που οργανώνονται από ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. ΥΠΑΙΘΑ και Διοίκηση, επειδή τέσσερα χρόνια τώρα δεν κατάφεραν να επιβάλουν την αξιολόγηση, καταφεύγουν στην τρομοκρατία, τις απειλές και τον αυταρχισμό, προχωρούν με παράτυπες διοικητικές διαδικασίες σε διώξεις. Πρόκειται για άθλιες ενέργειες που στρέφονται ενάντια σε συναδέλφους που συμμετέχουν στις συλλογικές αποφάσεις για απεργία - αποχή από την ατομική αξιολόγηση που είναι σε πλήρη ισχύ και απολύτως νόμιμη. Οι συνάδελφοι με τη στάση τους τιμούν τους αγώνες του κλάδου ενάντια στην κατηγοριοποίηση των σχολείων και των εκπαιδευτικών.

Ξεκαθαρίζουμε πως κάθε προσπάθεια αμφισβήτησης του δικαιώματος συμμετοχής στις συλλογικές αποφάσεις, κάθε απόπειρα υπονόμευσης του απεργιακού δικαιώματος των εκπαιδευτικών, θα μας βρει απέναντι.

Η Β΄ ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ, συμμετέχοντας εξ αρχής στον αγώνα αυτόν, κατέθεσε στις 26/08 στη ΔΔΕ Έβρου συλλογικά αιτήσεις αυτοδίκαιης μονιμοποίησης νεοδιορίστων συναδέλφων, διεκδικώντας ακώλυτη μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων, χωρίς αξιολόγηση.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι!

Η κυβέρνηση δεν είναι αήττητη! Είναι ανάγκη το εκπαιδευτικό κίνημα να δώσει άμεσα δυναμική απάντηση στα σχέδια τους! Με ενωτική αγωνιστική δράση μπορούμε να αντικρούσουμε κάθε αντιεκπαιδευτική πολιτική!

Καλούμε όλες και όλους τους/τις συναδέλφους να συμμετέχουν ενεργά στις συνδικαλιστικές διαδικασίες και να αναφέρουν κάθε πρόβλημα που προκύπτει στην ΕΛΜΕ.

Την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου θα οργανώσουμε την αντίδρασή μας στους σχεδιασμούς τους, για άλλη μια φορά!

Συμμετέχουμε μαζικά μαζί με τους συναδέλφους της πρωτοβάθμιας, μαζί με τους γονείς και τους μαθητές μας στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Απαιτούμε άμεσα:
  1. Άμεση κάλυψη όλων των κενών σε όλες τις εκπαιδευτικές δομές. Καμία συγχώνευση, κατάργηση τμημάτων.
  2. Άμεση έναρξη της ενισχυτικής διδασκαλίας και επαναλειτουργία της Π.Δ.Σ. σε όλα τα Γυμνάσια, τα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ. .Άμεση έναρξη λειτουργίας των Ζ.Ε.Π. χωρίς περικοπές.
  3. Να εγκριθούν όλα τα ολιγομελή τμήματα σε ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, Γυμνάσια και σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε.
  4. Να ανακληθούν όλες οι συγχωνεύσεις - συμπτύξεις τμημάτων. Να αποσυρθούν οι εγκύκλιοι Κατσαρού.
  5. Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα ώστε η διδασκαλία να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες. Πάγια θέση του εκπαιδευτικού κινήματος είναι ότι: o αριθμός των μαθητών στα τμήματα δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 20 για τα τμήματα των Γυμνασίων και της γενικής παιδείας των Λυκείων, τους 15 στις κατευθύνσεις και Ομάδες Προσανατολισμού στα ΓΕΛ, σε τομείς και ειδικότητες στα ΕΠΑΛ και τους 10 για τα εργαστήρια.
  6. Εφαρμογή της νομοθεσίας στην κατανομή μαθητών στα τμήματα, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τη σχετική νομοθεσία για τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, (άρθρο 11 - Νόμος 4452/2017 - Ρύθμιση θεμάτων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης).
  7. Τοποθέτηση εξειδικευμένου επιστημονικού προσωπικού (ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών κ.α.) και σχολικών νοσηλευτών σε κάθε σχολείο, σε καθημερινή βάση και σε όλο το ωράριο.
  8. Κατάργηση της διετούς υποχρεωτικής παραμονής των νεοδιορισθέντων εκπαιδευτικών στον τόπο διορισμού τους.
  9. Πλήρη διαφάνεια και αντικειμενικότητα στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών όλων των κατηγοριών, με δημοσιοποίηση όλων των κενών. Για λόγους ισότιμης μεταχείρισης των συναδέλφων αναπληρωτών η ΔΔΕ Έβρου, οφείλει να αποδεχτεί το δίκαιο αίτημα, για επανατοποθέτηση με κοινοποίηση όλων των κενών (στην πράξη δηλ., να δεχτεί την ικανοποίηση των αιτήσεων βελτίωσης που υποβάλλονται).
  10. Ακώλυτη μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων, χωρίς αξιολόγηση. Το ΠΥΣΔΕ ΕΒΡΟΥ υποχρεούται να συνεδριάσει και να μονιμοποιήσει όλους τους νεοδιόριστους του 2020, του 2021 και του 2022 τώρα!
  11. Νέοι μαζικοί διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών, μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών. Εξίσωση των δικαιωμάτων αναπληρωτών - μονίμων. Όχι στο προσοντολόγιο και σε νέο διαγωνισμό ΑΣΕΠ.
  12. Όχι στο σχολείο - εξεταστικό κέντρο. Να καταργηθούν ΕΒΕ, Τράπεζα Θεμάτων και εξετάσεις PISA.
  13. Όχι στους μέντορες - συντονιστές - εκπαιδευτικούς ομίλους. Όχι στην αξιολόγηση - αυτοαξιολόγηση. Κατάργηση όλου του νομοθετικού πλαισίου της αξιολόγησης και των νόμων 4692/2020 και 4823/2021.
  14. Όχι στην καταστολή και την επίθεση στα δημοκρατικά - συνδικαλιστικά δικαιώματα και στην απεργία. Κατάργηση των ν. Χατζηδάκη, Γεωργιάδη.

Διεκδικούμε τη δραστική αύξηση της χρηματοδότησης για τις ανάγκες των σχολείων και επαναφορά της λειτουργίας των σχολικών επιτροπών.

Ο αγώνας υπεράσπισης της δημόσιας εκπαίδευσης ούτε υποστέλλεται, ούτε τρομοκρατείται.

Συνεχίζουμε αποφασιστικά και αγωνιστικά με τις συλλογικές αποφάσεις του κλάδου και των Συλλόγων μας.

Αγώνας για το Δημόσιο Δωρεάν και Δημοκρατικό Σχολείο δίχως αποκλεισμούς!
[post_ads]
Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - Unknown

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video