«…Από σήμερα και έως τις 31/10/2023, οι επιχειρήσεις, μέσα από την ψηφιακή πύλη myAADE → Μητρώο & Επικοινωνία → Στοιχεία Επιχείρησης, μπορούν, όπου απαιτείται, να διορθώσουν και να επικαιροποιήσουν την εικόνα των ενεργών POS, που διέθεταν κατά την 30/9/2023, δηλώνοντας τα POS, που τυχόν δεν περιλαμβάνονται στα στοιχεία, τα οποία έχουν αποσταλεί από τους παρόχους…
Ταυτόχρονα, στον ιστότοπο της ΑΑΔΕ, έχει δημιουργηθεί ειδική σελίδα για τη Διασύνδεση POS - Ταμειακών Συστημάτων, από την οποία επιχειρήσεις και λοιποί εμπλεκόμενοι…».
Ως Σύλλογος που εκπροσωπεί επαγγελματίες λογιστές - φοροτεχνικούς θα θέλαμε να επισημάνουμε στην επιχειρηματική κοινότητα και στους επαγγελματίες ότι, ο έλεγχος και η ενημέρωση του Μητρώου των POS είναι μία υποχρέωση που αφορά την ίδια την επιχείρηση και τους παρόχους ηλεκτρονικών πληρωμών με τους οποίους συμβάλλονται. Ως εκ τούτου οι επιχειρήσεις / επαγγελματίες για την συμμόρφωση με την νέα υποχρέωση του Υπουργείου Οικονομικών και την αποφυγή επιβολής κυρώσεων θα πρέπει αφού κάνουν τους απαραίτητους ελέγχους να έρθουν σε άμεση επικοινωνία με τους παρόχους τράπεζες
Οι επαγγελματίες Λογιστές - Φοροτεχνικοί δεν έχουμε καμία ενημέρωση και εμπλοκή στην συγκεκριμένη διαδικασία. Σε κάθε περίπτωση αφορά τις επιχειρήσεις και τους παρόχους μόνο.
Οικονομολόγων Ελεύθερων Επαγγελματιών Ν. Έβρου
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου