Τη πρώτη σε βάθος, ολοκληρωμένη έρευνα για το Ad blocking στην Ελλάδα διεξήγαν η TailWind με την υποστήριξη της Focus Bari και της Oriel και υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος, της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος της και το ΙΑΒ Hellas, προσπαθώντας να χαρτογραφήσουν την συμπεριφορά των χρηστών του Διαδικτύου αναφορικά με τις διαφημίσεις.
Σύμφωνα με την έρευνα το εξαιρετικά χαμηλό ποσοστό χρήσης αποκλεισμού διαφημίσεων στο κινητό είναι μια τεράστια ευκαιρία για τη βιομηχανία ώστε να «ξεκινήσει εκ νέου» σε αυτό το ζωτικό κανάλι – αν και μόνο μια σημαντική μεταστροφή σε όλα τα κανάλια, θα μπορούσε να εξασφαλίσει κάτι τέτοιο.
Όπως φαίνεται, μόνο 3 στους 10 χρήστες εγκατέστησαν κάποιο ad blocking software τους τελευταίους 12 μήνες, το οποίο μεταφράζεται σε 50% αύξηση του proliferation rate.
Αυτός ο ρυθμός αύξησης είναι κυρίως το αποτέλεσμα της εξοργιστικής εμπειρίας ττου χρήστη απ’ τον τρόπο που «σερβίρονται» οι διαφημίσεις στο ελληνικό διαδίκτυο. Με μια σωστή στρατηγική από τη πλευρά των εταιρειών θα μπορούσε να αντιστρέψει το ποσοστό αυτό, αφού δύο στους τρεις χρήστες ad blocking δηλώνουν ρητά πώς θα απεγκαθιστούσαν το πρόγραμμα αν οι ιστοσελίδες ήταν φιλικές προς τον αναγνώστη. Αυτό θα κάνει μια σημαντική διαφορά, καθώς θα μεταφραστεί σε ένα ποσοστό αποκλεισμού διαφημίσεων (μόνο) περίπου κατά 10% και μια αύξηση σχεδόν 30% σε αποτελεσματική προσέγγιση του κοινού.
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε την έρευνα
Με πληροφορίες από news247.gr
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου