ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Γ. Παπαφιλίππου: "Θα επιβληθεί δημόσια υποχρέωση για την ακτοπλοϊκή γραμμή Καβάλας-Πρίνου"

Γ. Παπαφιλίππου:

Τις τελευταίες ημέρες επανήλθε στο προσκήνιο το σενάριο της κατάργησης (ή, έστω, της προσπάθειας για κατάργηση) της ακτοπλοϊκής γραμμής Καβάλας-Πρίνου, καθώς παρά το γεγονός ότι το αίτημα που είχαν καταθέσει τον περασμένο Δεκέμβριο 2 ακτοπλοϊκές εταιρείες για άρση της δημόσιας υποχρέωσης για την εκτέλεση δρομολογίων στην εν λόγω γραμμή (υπέρ της οποίας είχε γνωμοδοτήσει αρχικά το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών) είχε απορριφθεί από το υπουργείο Ναυτιλίας, φαίνεται ότι οι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν θέσει ως έναν από τους βασικούς τους στόχους την μη εκτέλεση δρομολογίων στην γραμμή αυτή -την οποία εδώ και πολλά χρόνια θεωρούν οικονομικά ασύμφορη.

Οι τελευταίες ενέργειες έγιναν μέσα στο καλοκαίρι, με την ΑΝΕΘ αρχικά να στέλνει στις 7 Ιουλίου ένα έγγραφο (όπως αναφέρει, σε δημοσίευμά της, η εφημερίδα ΠΡΩΙΝΗ) με το οποίο ζήτησε από το Υπουργείο Ναυτιλίας την άδεια για να εκτελέσει δρομολόγια το φέρι μποτ "Άγιος Παντελεήμων" για όλη την χειμερινή σαιζόν εκτός από τον Ιανουάριο, τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο του νέου έτους και την ΝΕΚ να υποβάλλει ένα δικό της αίτημα στο Υπουργείο (την 1η Αυγούστου) με το οποίο ζήτησε να μην εκτελέσει δρομολόγια στην γραμμή Καβάλας-Πρίνου από τον Νοέμβριο του 1016 ως και τις 28 Απριλίου του 2017.

Όπως ήταν φυσικό, οι αποκαλύψεις αυτές προκάλεσαν έντονη αναστάτωση στους κατοίκους της Θάσου, καθώς αν τυχόν τα αιτήματα αυτά γίνονταν δεκτά σχεδόν το μισό (και πλέον) νησί θα παρέμενε όλο τον χειμώνα αποκομμένο από το χερσαίο τμήμα του νομού Καβάλας. Ωστόσο με δήλωση που ανάρτησε στο προφίλ του στο facebook ο βουλευτής Καβάλας του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Παπαφιλίππου έδωσε καθησυχαστικές διευκρινίσεις για το όλο θέμα, σημειώνοντας ότι υπάρχει κυβερνητική δέσμευση για την διατήρηση της δημόσιας υποχρέωσης εκτέλεσης δρομολογίων στην γραμμή Καβάλας-Πρίνου. Η δήλωση αυτή αναφέρει τα εξής:

 Τις προηγούμενες ημέρες δημοσιεύτηκε στον τοπικό τύπο και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης η είδηση ότι δύο από τις τρεις συνολικά δραστηριοποιούμενες στην πορθμειακή γραμμή Πρίνου-Καβάλας ναυτιλιακές εταιρείες ζήτησαν από το Υπουργείο Ναυτιλίας την έγκριση δρομολογίων των πλοίων τους στην παραπάνω γραμμή κατά τη χειμερινή περίοδο (από το Νοέμβριο 2016 έως τον Απρίλιο 2017), που αφενός είναι ελάχιστα κατ’ αριθμό και αφετέρου δεν καλύπτουν πολλούς μήνες της χειμερινής περιόδου.
Όπως είναι ευνόητο, η παραπάνω είδηση δημιούργησε μεγάλη ανησυχία στους συμπατριώτες μου δεδομένου ότι η γραμμή Πρίνου-Καβάλας εξυπηρετεί τις ανάγκες μεγάλου μέρους του πληθυσμού της Θάσου.

Η προαναφερθείσα όμως ενέργεια των δύο ναυτιλιακών εταιρειών ήταν αναμενόμενη για τους «παροικούντες την Ιερουσαλήμ» αφού κατά τα τελευταία χρόνια και έχοντας ως σκοπό την κατάργηση της παραπάνω γραμμής προβαίνουν συνεχώς σε επανάληψη αυτής (της ενέργειας).
Θα ήθελα όμως να συστήσω στους συμπολίτες μου να μην ανησυχούν γιατί αμέσως μόλις δημοσιεύτηκε η παραπάνω είδηση ενημέρωσα σχετικά το Υπουργείο Ναυτιλίας και έχω λάβει τη διαβεβαίωση από τον αρμόδιο Γενικό Γραμματέα του ότι θα επιβληθεί κατά τη φετινή χειμερινή περίοδο σε όλες τις ναυτιλιακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη γραμμή Πρίνου-Καβάλας υποχρέωση δημόσιας υπηρεσίας και θα διασφαλιστεί έτσι η λειτουργία της γραμμής, με αριθμό δρομολογίων πλοίων ίσο με τον περσινό τέτοιο. Το ίδιο άλλωστε συνέβη και κατά την περσινή χειμερινή περίοδο αφού οι ναυτιλιακές εταιρείες είχαν προβεί σε παρόμοια ενέργεια.

Θα ήθελα όμως για μια ακόμη φορά να καυτηριάσω τη στάση των παραπάνω ναυτιλιακών εταιρειών και να συστήσω σε αυτές, στο πλαίσιο της κοινωνικής εταιρική τους ευθύνης, να συναισθανθούν τις τεράστιες υποχρεώσεις τους έναντι μίας σημαντικής μερίδας συμπατριωτών μου, που έχουν συμβάλει μάλιστα σε μεγάλο βαθμό στην οικονομική τους ευρωστία και να επιδιώκουν όχι την κατάργηση ή υποβάθμιση της γραμμής Πρίνου-Καβάλας αλλά αντίθετα τη βελτίωση και αναβάθμισή της με αύξηση των δρομολογίων των πλοίων τους και κατά τη χειμερινή περίοδο.

Θα ήθελα επίσης να συστήσω σε όλους τους συμπατριώτες μου και τους φορείς (αυτοδιοικητικούς και ιδιωτικούς) που θίγονται από τις προαναφερθείσες τακτικές και επιδιώξεις των ναυτιλιακών εταιρειών να ασκήσουν τη μέγιστη δυνατή πίεση στις τελευταίες ώστε να πάψουν να συμπεριφέρονται με τον παραπάνω αντικοινωνικό τρόπο προς όφελος της Θάσου και της Καβάλας.

Τέλος θα ήθελα να διαβεβαιώσω τους συμπατριώτες μου ότι, τόσο εγώ όσο και οι δύο υπόλοιποι βουλευτές Καβάλας του ΣΥΡΙΖΑ είμαστε και θα είμαστε πάντοτε στο πλευρό τους αγωνιζόμενοι με όλες μας τις δυνάμεις για την προάσπιση των δικαιωμάτων τους και την ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων τους.


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - Unknown

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video