ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Από το Έσσεν στα Τέμπη. Η πανωλεθρία του πολιτικού συστήματος!

Από το Έσσεν στα Τέμπη. Η πανωλεθρία του πολιτικού συστήματος!
του Πασχάλη Χριστοδούλου

Εθνικές εκλογές 1993. Στο προεκλογικό πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ για τη Θράκη, μεταξύ των πολλών προτάσεων, γράφει: «Σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης - Ορμενίου υψηλών ταχυτήτων TGV προϋπολογισμού 670 δις δρχ». Η συγκεκριμένη γραμμή σήμερα τριάντα χρόνια από τότε, είναι ακόμη στην εποχή του σουλτάνου Αμπντούλ Χαμίτ Β΄, ο οποίος την κατασκεύασε, τα δε δρομολόγια γίνονται στη χάση και στη φέξη. Πλήρης απαξίωση. Να ληφθεί υπόψη ότι από τότε έγιναν δύο διακομματικές επιτροπές για τη Θράκη.

Ευρωπαϊκό Συμβούλιο 1994 στο Έσσεν της Γερμανίας. Αποφασίζονται τα διευρωπαϊκά δίκτυα μεταφορών και καταρτίζεται η περίφημη Hessen list στην οποία μεταξύ άλλων δικτύων περιλαμβάνονταν ο ηλεκτροκίνητος σιδηρόδρομος υψηλών ταχυτήτων αλλά και οι οδικοί άξονες μεταξύ των οποίων και ο διάδρομος ΙΧ Ελσίνκι - Αλεξανδρούπολη.

Χειμώνας του 1997, στο χωριό Πετράδες του Έβρου επιβατηγό τρένο εγκλωβίζεται στα χιόνια και σβήνει η μηχανή του με κίνδυνο κρυοπληξίας και θανάτου των επιβατών. Η επέμβαση του στρατού και η μεταφορά των εγκλωβισθέντων γλύτωσε τους επιβάτες και τη χώρα από τη διεθνή χλεύη. Την ίδια χρονιά γίνεται η ανάθεση των Ολυμπιακών αγώνων στην Αθήνα το 2004. Αυτός πλέον ήταν ο εθνικός μεγάλος στόχος των εν Αθήναις πολιτικών. Κι αυτός ένωσε υπόγεια και υπέργεια όλα τα σημεία του λεκανοπεδίου.

Αλλάζουμε περιφέρεια, από τη Θράκη μεταφερόμαστε στη Θεσσαλία, στην Στενώπη*, την περιοχή όπου έχουμε θρηνήσει πολλά θύματα, και κάθε φορά σύμφωνα με τις στομφώδεις ανακοινώσεις των πολιτικά ιθυνόντων, «το μαχαίρι θα έφτανε στο κόκαλο…». Προφανώς ο χρόνος δεν ήταν επαρκής ώστε να φτάσει το μαχαίρι στο κόκαλο κι έτσι φτάσαμε στο πρόσφατο εγκληματικό δυστύχημα των Τεμπών στις 28 Φεβρουαρίου.

Ανάλογες, ίσως πιο εξελιγμένες διατυπώσεις περί ευθυνών κι απόδοσης αυτών και πάλι. Χωρίς ίχνος σεβασμού στα θύματα αλλά και στον πόνο των συγγενών στήθηκε μια επικοινωνιακή μηχανή απόσεισης ευθυνών από τους πραγματικά υπεύθυνους.

Κι όμως αντί να μιλήσουμε για το προφανές στρουθοκαμηλίζουμε. Υπεύθυνο για την κατάντια του σιδηρόδρομου στην Ελλάδα είναι όλο το πολιτικό σύστημα. Αυτό που κατά τα άλλα κόπτεται για την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας κι άφησε τον σιδηρόδρομο, και όχι μόνο, στην εποχή του Χαριλάου Τρικούπη και του Αμπντούλ Χαμίτ Β΄ στη Βόρεια Ελλάδα. Αυτό που αντί να ενώσει σιδηροδρομικά τις περιφέρειες της Ελλάδας έκανε με ομοθυμία την επιλογή της ένωσης των συνοικιών της Αθήνας με μετρό, προαστιακό, δρόμους κ.ά.

* https://palio.antibaro.gr/diplomacy/khpouros_stenwph.htm

Ο Πασχάλης Χριστοδούλου διετέλεσε Δήμαρχος Σουφλίου και Πρόεδρος της ΤΕΔΚ Έβρου.
[post_ads]
Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - Unknown

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video