ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Παύλος Μιχαηλίδης: Μια ολοκληρωμένη πρόταση για το logo της Αλεξανδρούπολης

Παύλος Μιχαηλίδης: Μια ολοκληρωμένη πρόταση για το logo της Αλεξανδρούπολης
Μια πρόταση που είχα κάνει το 2017 δημόσια αλλά και εντός του δημοτικού συμβουλίου, για δημιουργία γλυπτού με το logo της Αλεξανδρούπολης, έγινε πράξη από την δημοτική αρχή πριν από λίγες ημέρες.


Καλή η πρωτοβουλία, αλλά σαφώς θα ήταν προτιμότερο να περιέχει ολόκληρη την ονομασία της πόλης, όπως κατάφεραν για π.χ. στο Άμστερνταμ, στην Κεφαλονιά αλλά και σε δεκάδες μέρη εντός και εκτός της χώρας.


Η προβολή φωτογραφιών στα social media είναι σίγουρα μια σύγχρονη και αποτελεσματική επιλογή προβολής για τους τουριστικούς προορισμούς. Τα smartphones έχουν φέρει τη φωτογραφία στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και συμβάλουν σημαντικά στη δημιουργία περιεχομένου που ονομάζεται User Generated Content (περιεχόμενο φτιαγμένο από χρήστες - όχι “επίσημο”). Η φράση “μια εικόνα χίλιες λέξεις” ποτέ δεν ήταν τόσο αληθινή όσο σήμερα. Ολόκληρες πλατφόρμες και social media (π.χ. Instagram) στηρίζονται ολοκληρωτικά στην προβολή φωτογραφιών και video. To video και η φωτογραφία λοιπόν είναι σήμερα τα πιο δημοφιλή είδη περιεχομένου, με τη μεγαλύτερη αλληλεπίδραση μεταξύ των χρηστών (Engagement). Επειδή ένας τουρίστας μπορεί σήμερα να φωτογραφίσει τα πάντα, είναι λογικό η δημιουργία σημείων ενδιαφέροντος για φωτογράφιση να είναι καλή ιδέα για τουριστική προβολή.

Η ιδέα της δημιουργίας σημείων ενδιαφέροντος που προβάλουν μηνύματα σε τουριστικούς προορισμούς δεν είναι καινούρια και δεν είναι ελληνική. Είναι μια επιτυχημένη τακτική πολλών πόλεων και ξεκινάει ήδη από τη δεκαετία του 70. Δεν είναι καθόλου κακό να αντιγράφουμε κάτι που αποδεδειγμένα έχει λειτουργήσει σε άλλους τουριστικούς προορισμούς. Το αντίθετο μάλιστα. Είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε όλες τις καλές πρακτικές και να τις εφαρμόζουμε στον τόπο μας. Φτάνει όμως να τις εφαρμόζουμε συνολικά και όχι αποσπασματικά. Φτάνει να έχουν ένα συγκεκριμένο και μετρήσιμο στόχο σε βάθος χρόνο.

Οι πιο γνωστές παρόμοιες εγκαταστάσεις είναι αυτές που αποτέλεσαν μέρος της καμπάνιας «I LOVE NY» και της καμπάνιας «I amsterdam».

Η καμπάνια «I❤️NY»: Καμπάνια τουριστικής προβολής της Νέας Υόρκης που ξεκίνησε το 1977. Χρησιμοποιείται μέχρι σήμερα! Αποτελεί ολοκληρωμένη καμπάνια με δικό της website.

Η καμπάνια «I amsterdam»: Μια από τις πρώτες καμπάνιες city rebranding στην Ευρώπη. Έγινε για την πόλη του Amsterdam με στόχο να αναδείξει την πολυπολιτισμικότητα της πόλης. Ξεκίνησε το 2004 και συνεχίζει να υφίσταται σήμερα. Αποτελεί ολοκληρωμένη καμπάνια με website και παρουσία σε όλα τα social media.

Για την περίπτωση της Αλεξανδρούπολης, ένα είναι το σίγουρο. Το logo της πόλης θα πρέπει να περιλαμβάνει ολόκληρη την ονομασία και χωρίς να χρειάζεται να πρωτοτυπήσουμε ιδιαίτερα, το «I LoveAlexandrouPoli» (I❤️AlexandrouPoli) είναι μια ασφαλής επιλογή.

Φυσικά όπως είχα προτείνει και προ 4ετίας, το ενδεχόμενο διενέργειας ενός καλλιτεχνικού διαγωνισμού θα έδινε επιπλέον επιλογές από εξειδικευμένους επαγγελματίες.

ΠΑΥΛΟΣ Α. ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ
Αρχιτέκτονας μηχανικός
Ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος
Επικεφαλής της Δημοτικής κίνησης
«ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ - Ο ΔΗΜΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ»

Ακολουθήστε το Alexandroupoli Online
Google News | Facebook | Twitter | Instagram | Linkedin | Pinterest


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - Unknown

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video