ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Περιφερειακή Σύνθεση: Τουριστικό «Βατερλώ» της Περιφέρειας ΑΜ-Θ το 2019

Περιφερειακή Σύνθεση: Τουριστικό «Βατερλώ» της Περιφέρειας ΑΜ-Θ το 2019
Δυσάρεστα - αλλά δυστυχώς και αναμενόμενα - για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης είναι τα αποτελέσματα μεγάλης έρευνας του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ) για τον Τουρισμό στο έτος 2019 (σ.σ. τότε δεν υπήρχε η πανδημία του κορωνοϊού).

Η έρευνα έχει τίτλο «Ποιος πάει που; Πόσο μένει; Πόσα ξοδεύει; Ανάλυση στοιχείων εισερχόμενου τουρισμού ανά αγορά και ανά Περιφέρεια 2019» και στα αποτελέσματά της, η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης φιγουράρει πολλές φορές στις τελευταίες θέσεις των πινάκων κατάταξης.

Ενδεικτικά, αναφέρουμε από τα στοιχεία της έρευνας:

Το 2019, η δαπάνη ανά επίσκεψη ανά Περιφέρεια αυξήθηκε στην πλειονότητα των Περιφερειών, παρά τη μείωση της μέσης διάρκειας παραμονής, λόγω της αύξησης της δαπάνης ανά διανυκτέρευση.

Ειδικότερα:
  • Η δαπάνη ανά επίσκεψη στις 13 Περιφέρειες της χώρας το 2019 διαμορφώθηκε κατά μέσο όρο στα 482 ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά +7,4% σε σχέση με το 2018 (449 ευρώ).
  • Η υψηλότερη δαπάνη ανά επίσκεψη καταγράφηκε στην Περιφέρεια Νότιου Αιγαίου με 751 ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά +12,7%. Η χαμηλότερη δαπάνη ανά επίσκεψη καταγράφηκε στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης, μόλις 115 ευρώ, παρουσιάζοντας μείωση κατά 31,1%.
  • Η μέση δαπάνη ανά διανυκτέρευση στις 13 Περιφέρειες της χώρας το 2019 διαμορφώθηκε κατά μέσο όρο στα 76 ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά +10,3% σε σχέση με το 2018 (69 ευρώ).
  • Η υψηλότερη δαπάνη ανά διανυκτέρευση το 2019 καταγράφηκε στην Περιφέρεια Νότιου Αιγαίου με 97 ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά +12,6%. Αντίθετα, η χαμηλότερη δαπάνη ανά διανυκτέρευση καταγράφηκε στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης με 43 ευρώ, παρουσιάζοντας μείωση κατά -13,1%.
  • Η μέση διάρκεια παραμονής ανά επίσκεψη στις Περιφέρειες της Ελλάδας ήταν 6,3 διανυκτερεύσεις, παρουσιάζοντας μείωση κατά -2,7%. Η μέγιστη διάρκεια παραμονής 8,2 διανυκτερεύσεις καταγράφηκε στην Περιφέρεια της Κρήτης παρουσιάζοντας μείωση κατά -2,4%. Η ελάχιστη διάρκεια παραμονής ανά επίσκεψη το 2019, ήταν 2,7 διανυκτερεύσεις και σημειώθηκε στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης, καταγράφοντας μείωση κατά 20,8%.

Πώς σχολιάζει, άραγε, η διοίκηση της Περιφέρειας ΑΜ-Θ τα απογοητευτικά αποτελέσματα που καταδεικνύει η έρευνα;

Να υπενθυμίσουμε, ακόμη, ότι από το 2016 η παράταξη του κ. Μέτιου είχε στο πρόγραμμά της τη δημιουργία Παρατηρητηρίου για τον Τουρισμό, που όμως έμεινε και αυτό «στα χαρτιά», όπως άλλωστε και τα περισσότερα σχέδια της. Τα αποτελέσματα της απραξίας της διοίκησης είναι ορατά σε όλους τους τομείς - ακόμη και στη λεγόμενη «βαριά βιομηχανία» που είναι ο Τουρισμός

Οποιαδήποτε προσπάθεια «να δικαιολογηθούν τα αδικαιολόγητα» θα είναι απλώς μία ακόμα απόπειρα του κου Μέτιου να κρυφτεί πίσω από το δάχτυλο του. Τα στοιχεία όμως «φωνάζουν» και τον εκθέτουν.

Η Περιφερειακή Σύνθεση απαιτεί απάντηση στο ερώτημα: Μπορεί επιτέλους να διοικήσει η παράταξη του Χρήστου Μέτιου ή θα συνεχίσει απλά να υποθηκεύει το μέλλον των πολιτών της Περιφέρειας ΑΜ-Θ;

Από το Γραφείο Τύπου της Περιφερειακής Σύνθεσης


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - Unknown

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video