ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Δημοτική Αρχή Αλεξανδρούπολης: 33.660 ευρώ πεταμένα για επικοινωνιακές καμπάνιες με πρόσχημα τον κορωνοϊό

Δημοτική Αρχή Αλεξανδρούπολης: 33.660 ευρώ πεταμένα για επικοινωνιακές καμπάνιες με πρόσχημα τον κορωνοϊό
Η νέα δημοτική αρχή Αλεξανδρούπολης, τρεις μήνες μετά την έξαρση της πανδημίας του κορωνοϊού στην Ελλάδα, αποφάσισε να ενημερώσει τους μουσουλμάνους κατοίκους του Δήμου Αλεξανδρούπολης για τον Covid-19 και να πάρει μέτρα αποφυγής διάδοσης του κορωνοϊού σε οικισμούς και καταυλισμούς Ρομά.

Έτσι, στα τέλη Μαΐου, στο πλαίσιο των μέτρων αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοϊού και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσής του, η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Αλεξανδρούπολης αποφάσισε κατά πλειοψηφία την «Κατεπείγουσα προμήθεια υλικού, καθώς και λοιπών υπηρεσιών για την λήψη μέτρων αποφυγής και διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 σε οικισμούς και καταυλισμούς Ρομά», προϋπολογισμού 40.000 ευρώ.

Στη συγκεκριμένη δράση περιλαμβάνονταν απολυμάνσεις δρόμων και πεζοδρομίων και διανομή σε 850 οικογένειες, μασκών, αντισηπτικών και ειδών καθαριότητας, που πολύ καλώς έγιναν, καθώς και ενημέρωση των μουσουλμάνων συμπολιτών μας μέσω εντύπων και διαφημιστικών προβολών σε μέσα ενημέρωσης και στο διαδίκτυο, προϋπολογισμού 8.860 ευρώ.

Αναλυτικά:
  • Παραγωγή ραδιοφωνικού και τηλεοπτικού σποτ 400 €
  • Προβολή σε 4 ραδιοφωνικούς σταθμούς 1.400 €
  • Προβολή σε 3 τηλεοπτικούς σταθμούς 1.200 €
  • Σχεδιασμός διαφημιστικών banners για εφημερίδες 80 €
  • Προβολή σε 2 εφημερίδες 800 €
  • Σχεδιασμός διαφημιστικού banner για ιστοσελίδες 80 €
  • Προβολή σε 4 ιστοσελίδες και στα social media τους 1.200 €
  • Χορηγούμενες δημοσιεύσεις στα social media 1.500 €
  • Γραφιστικός σχεδιασμός 4σέλιδου ενημερωτικού εντύπου 120 €
  • Εκτύπωση εντύπων, φακέλων και εντυποδιανομή 5.000 τμχ. 200 €
  • Σύνταξη ερωτηματολογίου, ανάρτηση στην ιστοσελίδα του Δήμου, συλλογή και επεξεργασία απαντήσεων 1.280 €
  • Αμοιβή αναδόχου (media buying, media planning) 600 €
ΣΥΝΟΛΟ: 8.860 €

Η παραπάνω υπηρεσία ενημέρωσης και προβολής ανατέθηκε με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης σε τοπική διαφημιστική εταιρεία και υλοποιείται από τα τέλη Ιουνίου.

Τώρα η δημοτική αρχή Αλεξανδρούπολης είναι ιδιαίτερα ικανοποιημένη που ξόδεψε 8.860 ευρώ και οι μουσουλμάνοι συμπολίτες μας στην περιοχή της Τέρμα Άβαντος και των Φερών ενημερώθηκαν για τον κορωνοϊό. Διότι μάλλον πιστεύουν ότι οι κάτοικοι των περιοχών όπως η Τέρμα Άβαντος που είναι παραμελημένες διαχρονικά και αντιμετωπίζουν μια σειρά από προβλήματα, όπου μεγάλο μέρος των κατοίκων είναι αναλφάβητοι και ζουν στα όρια της φτώχειας και έχουν περιορισμένη πρόσβαση στην ενημέρωση, ενημερώθηκαν από τα έντυπα που διανεμήθηκαν στους μαχαλάδες. Διότι μάλλον πιστεύουν ότι οι Ρομά συμπολίτες μας ενημερώθηκαν για τον κορωνοϊό γιατί διαβάζουν την εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ, γιατί κάθε πρωί ακούνε στο ραδιόφωνο Κολιό, γιατί έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο και ενημερώνονται από τα τοπικά sites και κάθε βράδυ βλέπουν τοπικά κανάλια… Αν πιστεύουν αυτά είναι βαθιά νυχτωμένοι

Μπαίνοντας στις ιστοσελίδες που πήραν την σχετική διαφήμιση βλέπουμε το παρακάτω banner:


Κάνοντας κλικ στο banner οδηγούμαστε στο παρακάτω κείμενο:

Δήμος Αλεξανδρούπολης!

Συμμετέχουμε - Γνωρίζουμε - Κερδίζουμε και νικάμε τον Κορονοϊό!

Η σωστή ενημέρωση είναι το όπλο μας κατά της Πανδημίας.

Οι μουσουλμάνοι συμπολίτες μας στην περιοχή της Άβαντος και των Φερών, τώρα έχουν πρόσβαση στην έγκυρη πληροφόρηση.

Συμπληρώστε τις σωστές απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο.

Έτσι μαθαίνετε τα πάντα για τον Κορονοϊό και κερδίζετε όμορφα δώρα!

Δήμος Αλεξανδρούπολης!

Μένουμε ΟΛΟΙ ασφαλείς και προστατευμένοι.

Η γνώση είναι η Καλύτερη ασπίδα για την υγεία μας!

Συνεχίζουμε δυναμικά τον πόλεμο κατά του Κορονοϊού τηρώντας όλα τα μέτρα ασφαλείας.

Συμπληρώστε τις σωστές απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο

Βλέπετε κάποια ενημέρωση για τον κορωνοϊό;;; Απλά μας λέει ότι «Οι μουσουλμάνοι συμπολίτες μας στην περιοχή της Άβαντος και των Φερών, τώρα έχουν πρόσβαση στην έγκυρη πληροφόρηση»… Που και πώς; Και «Η γνώση είναι η καλύτερη ασπίδα για την υγεία μας!»… Η γνώση… που και πώς;

Α, στο τέλος μας λένε: «Συμπληρώστε τις σωστές απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο»… και κάνοντας κλικ ανοίγει ένα ερωτηματολόγιο σε αρχείο pdf με ερωτήσεις σχετικά με τον κορωνοϊό (βλέπε εδώ), και ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να το κατεβάσει στον υπολογιστή του ή στο τάμπλετ του, να το εκτυπώσει σε εκτυπωτή, να το συμπληρώσει χειρόγραφα και να το παραδώσει στο Δημαρχείο!!! Υπάρχει και η δυνατότητα ηλεκτρονικής συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου μέσα από την ιστοσελίδα του Δήμου.

Αν νομίζουν οι «φωστήρες» της δημοτικής αρχής που το σκέφτηκαν αυτό ότι οι Ρομά συμπολίτες μας (που πολλοί είναι αναλφάβητοι) αλλά και οποιοσδήποτε πολίτης θα κάνει την παραπάνω διαδικασία με το ερωτηματολόγιο, είναι βαθιά νυχτωμένοι

Αντίστοιχα, παρόμοια με το παραπάνω κείμενο είναι και τα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ. Επί της ουσίας καμία ενημέρωση για τον κορωνοϊό.


Νόμιμα τα παραπάνω, αλλά μήπως τελικά τα 8.860 ευρώ είναι πεταμένα λεφτά; Διότι αυτές οι πληθυσμιακές ομάδες με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά (γλώσσα, θρησκεία, έθιμα, τρόπος ζωής), που φυσικά και πρέπει να ενημερωθούν για τον κορωνοϊό, κάτι που έπρεπε να είχε γίνει από τις πρώτες μέρες και όχι 3 μήνες μετά, δεν ενημερώνονται με τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ, ούτε με banners σε εφημερίδες και sites, ούτε με χορηγούμενες δημοσιεύσεις στο Facebook!

Γι αυτούς τους συμπολίτες μας, αν θέλουν πραγματικά να κάνουν δουλειά και να τους ενημερώσουν σωστά, χρειάζεται ιδιαίτερη μεταχείριση με σχέδιο και προγραμματισμό και πρέπει να ενημερώνονται από γνώστες και ειδικούς, στο Κέντρο Κοινότητας Ρομά, στο Πολυκοινωνικό, στα σχολεία, στα καφενεία, στις γειτονιές και σε συνεργασία πάντα με την τοπική κοινότητα, με τους δασκάλους τους, τους ιεροδιδασκάλους τους και με τους συλλόγους τους. Αλλά ποιος νοιάζεται πραγματικά; Ειδικά αν δεν μπορούν να μοιράσουν εκεί που θέλουν λεφτά…

Δείτε εδώ την ολόκληρη την Απόφαση για την «Κατεπείγουσα προμήθεια υλικού, καθώς και λοιπών υπηρεσιών για την λήψη μέτρων αποφυγής και διάδοσης του κορονοϊού COVID-19 σε οικισμούς και καταυλισμούς Ρομά»

Πάμε παρακάτω…

24.800 ευρώ για Σχέδιο Δημοσιότητας και Επικοινωνίας του προγράμματος ΤΕΒΑ

Αυτή την περίοδο γίνεται από το Πολυκοινωνικό του Δήμου Αλεξανδρούπολης η διανομή προϊόντων στους δικαιούχους του Προγράμματος Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής (Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας προς τους Απόρους / FEAD). Φέτος οι δικαιούχοι δεν παραλαμβάνουν οι ίδιοι τα δέματα, αλλά για όσο διάστημα εξακολουθεί να υφίσταται άμεσος κίνδυνος εμφάνισης και διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 οι διανομές αλλάζουν μορφή και υλοποιούνται με κατ΄ οίκον παράδοση.

Έτσι ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης και Πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Γιάννης Ζαμπούκης εισηγήθηκε την αναγκαία και κατεπείγουσα άμεση εφαρμογή του «Σχεδίου Δημοσιότητας και Επικοινωνίας του προγράμματος ΤΕΒΑ εν όψει έκτακτων αναγκών λόγω Covid-19» συνολικού προϋπολογισμού 24.800 ευρώ.

Η εισήγηση του Δημάρχου εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία από την Οικονομική Επιτροπή και η εκτέλεση της υπηρεσίας για το «Σχέδιο Δημοσιότητας και Επικοινωνίας του προγράμματος ΤΕΒΑ» ανατέθηκε με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης στην ίδια διαφημιστική εταιρεία που ανέλαβε και την παραπάνω υπηρεσία ενημέρωσης και προβολής της δράσης για την λήψη μέτρων αποφυγής και διάδοσης του κορωνοϊού σε οικισμούς και καταυλισμούς Ρομά.

Τι αφορούν τα 24.800 ευρώ:
  • Σχεδιασμό και Διαχείριση δικτύου επικοινωνίας Social Media
  • Σχεδιασμό λογοτύπου
  • Σχεδιασμό ενημερωτικού εντύπου A5
  • Παραγωγή δύο animation ενημερωτικών σποτ
  • Σχεδιασμό μακετών
  • Σχεδιασμό digital banners
  • Σχεδιασμό και Ανάπτυξη Ιστοσελίδας
  • Προβολή με καταχώρηση σε δύο τοπικές εφημερίδες
  • Προβολή σε τρεις ειδησεογραφικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς
  • Προβολή σε τρεις τηλεοπτικούς σταθμούς
  • Προβολή σε τρεις τοπικές ιστοσελίδες
  • Αξιολόγηση μέτρων πληροφόρησης και επικοινωνίας - δείκτες αποτελέσματος.

Ας μας πει κάποιος σε τι θα εξυπηρετήσει τους δικαιούχους του προγράμματος ΤΕΒΑ, οι οποίοι είναι και οι άμεσα ενδιαφερόμενοι, και κατ΄ επέκταση όλους τους δημότες, αυτό το "Σχέδιο Δημοσιότητας και Επικοινωνίας του προγράμματος ΤΕΒΑ"… Για ποιο λόγο είναι αναγκαία και κατεπείγοντα ο σχεδιασμός λογοτύπου (δεν υπάρχουν τα λογότυπα;), ο σχεδιασμός ενημερωτικού εντύπου και η προβολή στα ΜΜΕ, ο σχεδιασμός και ανάπτυξη ιστοσελίδας (δεν έχει ιστοσελίδα ο Δήμος και υπαλλήλους που την διαχειρίζονται;). Τι είναι ο σχεδιασμός και η διαχείριση δικτύου επικοινωνίας social media; Και τι θα προσφέρουν όλα αυτά στους δικαιούχους του προγράμματος ΤΕΒΑ και μάλιστα «κατόπιν εορτής», αφού τα παραπάνω κατά πάσα πιθανότητα θα υλοποιηθούν μετά την παραλαβή των προϊόντων τους…

Βέβαια, νόμιμα όλα αυτά καθώς από το πρόγραμμα ΤΕΒΑ/FEAD προβλέπεται η δημιουργία σχεδίου δημοσιότητας και επικοινωνίας, αλλά είναι απαραίτητα και χρήσιμα όλα τα παραπάνω ή είναι πρόσχημα ο κορωνοϊός για να μοιράσουν χρήμα; Και τελικά, μήπως, 24.800 ευρώ πεταμένα λεφτά;

Δείτε εδώ ολόκληρη την Απόφαση «Σχέδιο Δημοσιότητας και Επικοινωνίας του προγράμματος ΤΕΒΑ εν όψει έκτακτων αναγκών λόγω Covid-19»


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - Unknown

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video